Viewed products
Publikace shrnuje odborné poznatky s...
00636B
Used
1 Item Items
Publikace shrnuje odborné poznatky s důrazem na jejich praktickou aplikaci ve vyučování a učení se cizím jazykům. Je určena především pro lingvodidaktiky a učitele cizích jazyků, studujícím přináší podněty pro rozvíjení cizojazyčných komunikačních dovedností.
In stock
Warning: Last items in stock!
Availability date:
Weight | 234 g |
ISBN | 978-80-7367-876-0 |
Language | Czech |
Checked | book is complete, there are no pages missing |
Place of publishing | Prague |
No. of pages | 232 |
Note | Book removed from the library collection (contains registration numbers, stickers, traces of stickers and library stamps) |
Year | 2011 |
Condition | very good condition, unread |
Hardcover/Paperback | paperback |
Edition | 1st Edition |
Publisher | Portál |
V současnosti vystupují naléhavě do popředí požadavky na kvalitní výuku cizích jazyků. Ve většině případů je výuka efektivní, když se člověk může učit způsobem odpovídajícím jeho vlastním učebním stylům a když si sám dokáže vytvářet vhodné strategie učení. Znalost individuálních charakteristik a schopnost přizpůsobovat jim podmínky učení je základním východiskem pro učitele i žáka, pro rozvoj autonomie učícího se. Publikace shrnuje odborné poznatky s důrazem na jejich praktickou aplikaci ve vyučování a učení se cizím jazykům. Je určena především pro lingvodidaktiky a učitele cizích jazyků, studujícím přináší podněty pro rozvíjení cizojazyčných komunikačních dovedností.
Doc. PhDr. Gabriela Lojová, PhD., pracuje na Pedagogické fakultě Univerzity Komenského v Bratislavě jako vedoucí katedry anglického jazyka a literatury. Ve své pedagogické a vědecko-výzkumné činnosti se věnuje psychologii učení i vyučování cizích jazyků a aplikované psycholingvistice. V její rozsáhlé publikační činnosti převládají práce zaměřené na humanizaci vyučování cizích jazyků, respektování osobnosti a potřeb studenta a hledání možností pro zefektivňování učení se jazykům, např. monografie Teória a prax vyučovania gramatiky cudzích jazykov (2000, 2011) a Individuálne osobitosti pri učení sa cudzích jazykov I (2005).
Doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., působí v Institutu výzkumu školního vzdělávání Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Zabývá se pedagogickým výzkumem a jeho metodologií, zejména výzkumem strategií učení se cizímu jazyku. K tématu strategií zpracovala četné studie a dvě výzkumné monografie: Strategie učení cizímu jazyku. Výsledky výzkumu v používání strategií a jejich efektivity na gymnáziích (2007), Žákovské strategie učení cizímu jazyku ve všeobecném vzdělávání - průřezový výzkum (2010).
195 Kč
60 Kč
130 Kč
170 Kč
100 Kč
480 Kč
Sold
700 Kč
60 Kč
130 Kč
65 Kč
50 Kč
100 Kč
200 Kč
170 Kč
160 Kč
280 Kč
115 Kč
Sold
100 Kč
Sold
200 Kč
120 Kč
120 Kč
200 Kč
120 Kč
150 Kč