Manufacturers

Specials

Viewed products

Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků (LOJOVÁ - VLČKOVÁ)

00636B

Used

1 Item

Publikace shrnuje odborné poznatky s důrazem na jejich praktickou aplikaci ve vyučování a učení se cizím jazykům. Je určena především pro lingvodidaktiky a učitele cizích jazyků, studujícím přináší podněty pro rozvíjení cizojazyčných komunikačních dovedností.

More details

In stock

150 Kč

Data sheet

Weight234 g
ISBN978-80-7367-876-0
LanguageCzech
Checkedbook is complete, there are no pages missing
Place of publishingPrague
No. of pages232
NoteBook removed from the library collection (contains registration numbers, stickers, traces of stickers and library stamps)
Year2011
Conditionvery good condition, unread
Hardcover/Paperbackpaperback
Edition1st Edition
PublisherPortál

More info

V současnosti vystupují naléhavě do popředí požadavky na kvalitní výuku cizích jazyků. Ve většině případů je výuka efektivní, když se člověk může učit způsobem odpovídajícím jeho vlastním učebním stylům a když si sám dokáže vytvářet vhodné strategie učení. Znalost individuálních charakteristik a schopnost přizpůsobovat jim podmínky učení je základním východiskem pro učitele i žáka, pro rozvoj autonomie učícího se. Publikace shrnuje odborné poznatky s důrazem na jejich praktickou aplikaci ve vyučování a učení se cizím jazykům. Je určena především pro lingvodidaktiky a učitele cizích jazyků, studujícím přináší podněty pro rozvíjení cizojazyčných komunikačních dovedností.

Doc. PhDr. Gabriela Lojová, PhD., pracuje na Pedagogické fakultě Univerzity Komenského v Bratislavě jako vedoucí katedry anglického jazyka a literatury. Ve své pedagogické a vědecko-výzkumné činnosti se věnuje psychologii učení i vyučování cizích jazyků a aplikované psycholingvistice. V její rozsáhlé publikační činnosti převládají práce zaměřené na humanizaci vyučování cizích jazyků, respektování osobnosti a potřeb studenta a hledání možností pro zefektivňování učení se jazykům, např. monografie Teória a prax vyučovania gramatiky cudzích jazykov (2000, 2011) a Individuálne osobitosti pri učení sa cudzích jazykov I (2005).

Doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., působí v Institutu výzkumu školního vzdělávání Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Zabývá se pedagogickým výzkumem a jeho metodologií, zejména výzkumem strategií učení se cizímu jazyku. K tématu strategií zpracovala četné studie a dvě výzkumné monografie: Strategie učení cizímu jazyku. Výsledky výzkumu v používání strategií a jejich efektivity na gymnáziích (2007), Žákovské strategie učení cizímu jazyku ve všeobecném vzdělávání - průřezový výzkum (2010).

24 similar products in the same category: