Viewed products
Gary Vaynerchuk, autor knihy Prinpic...
09244E
Used
3 Item Items
Gary Vaynerchuk, autor knihy Prinpic vděčnosti v byznysu (v originále The Thank You Ekonomy), rozhodné není pouhým teoretikem, který nikdy neměl možnost využít své rady v praxi. Naopak! Gary sám pozvedl maloobchod svého otce na mnohamilionovou společnost, a to především díky aplikaci principu vděčnosti.
In stock
Warning: Last items in stock!
Availability date:
Weight | 312 g |
ISBN | 978-80-7413-167-7 |
Language | Czech |
Checked | book is complete, there are no pages missing |
Place of publishing | Brno |
No. of pages | 216 |
Year | 2011 |
Condition | drobné oděrky na deskách, jinak zachovalá |
Hardcover/Paperback | paperback |
Edition | 1st Edition |
Publisher | Zoner Press |
Gary Vaynerchuk, autor knihy Prinpic vděčnosti v byznysu (v originále The Thank You Ekonomy), rozhodné není pouhým teoretikem, který nikdy neměl možnost využít své rady v praxi. Naopak! Gary sám pozvedl maloobchod svého otce na mnohamilionovou společnost, a to především díky aplikaci principu vděčnosti.
Gary vám ukáže, že investování části prostředků z nákladů na marketing do oblasti sociálních médií - Facebook, Twitter apod. - může být výhodnější než neustálé vyvolávání "Nakupujte u nás!" v televizi, rádiu, tisku nebo na billboardech. Nemůžete do nekonečna snižovat cenu, nemůžete stále zvyšovat kvalitu vašeho produktu či služby, ani nemůžete neomezeně napínat svůj marketingový rozpočet. Musíte se odlišit jinak a získat na svou stranu zákazníky jiným způsobem. Dělat věci stejně jako dřív je určitě jednodušší - ale musíte dokázat přežít. Například řetězec knihkupectví 8. Dalton patřící Barnes & Noble s více než 40letou historií a osmi sty obchody po celých Státech zavřel v lednu 2010 poslední obchod. Proč? Příliš pozdě začal využívat moderní prostředky v marketingu. Je to jako být člověk, který přestane kouřit, až když mu diagnostikují rakovinu plic.
Princip vděčnosti naplno využívá možnosti, které mu poskytují sociální sítě a potřeba lidí komunikovat s jinými lidmi. „Fakt, že zákazníci jsou ochotni se s vámi bavit - nejen si stěžovat nebo chválit, ale hlavně začít dialog, svěřit se s názory a poskytnout zpětnou vazbu - je přece skvělý!" říká Gary. „Společnosti, které se dnes pokoušejí využívat sociální média a nedaří se jim to, to prostě neumí. To že neumíte driblovat a netrefíte koš, ještě neznamená, že basketbal je špatná hra."
Pokud jste již se sociálními médii experimentovali a nefungovalo to, má to dvě možné příčiny: váš produkt skutečně nestojí za nic, nebo jste to dělali špatně.
60 Kč
200 Kč
80 Kč
55 Kč
Sold
600 Kč
50 Kč
40 Kč
48 Kč -20% 60 Kč
70 Kč
60 Kč
Sold
150 Kč
90 Kč
35 Kč
190 Kč
Sold
20 Kč
150 Kč
90 Kč
80 Kč
Sold
45 Kč
100 Kč
125 Kč
120 Kč
Sold
180 Kč
50 Kč
320 Kč
320 Kč
35 Kč
35 Kč
50 Kč
40 Kč