Manufacturers

Specials

Viewed products

Princip vděčnosti v byznysu (VAYNERCHUCK, Gary)

09244E

Used

3 Items

Gary Vaynerchuk, autor knihy Prinpic vděčnosti v byznysu (v originále The Thank You Ekonomy), rozhodné není pouhým teoretikem, který nikdy neměl možnost využít své rady v praxi. Naopak! Gary sám pozvedl maloobchod svého otce na mnohamilionovou společnost, a to především díky aplikaci principu vděčnosti.

More details

In stock

120 Kč

Data sheet

Weight312 g
ISBN978-80-7413-167-7
LanguageCzech
Checkedbook is complete, there are no pages missing
Place of publishingBrno
No. of pages216
Year2011
Conditiondrobné oděrky na deskách, jinak zachovalá
Hardcover/Paperbackpaperback
Edition1st Edition
PublisherZoner Press

More info

Gary Vaynerchuk, autor knihy Prinpic vděčnosti v byznysu (v originále The Thank You Ekonomy), rozhodné není pouhým teoretikem, který nikdy neměl možnost využít své rady v praxi. Naopak! Gary sám pozvedl maloobchod svého otce na mnohamilionovou společnost, a to především díky aplikaci principu vděčnosti.

Gary vám ukáže, že investování části prostředků z nákladů na marketing do oblasti sociálních médií - Facebook, Twitter apod. - může být výhodnější než neustálé vyvolávání "Nakupujte u nás!" v televizi, rádiu, tisku nebo na billboardech. Nemůžete do nekonečna snižovat cenu, nemůžete stále zvyšovat kvalitu vašeho produktu či služby, ani nemůžete neomezeně napínat svůj marketingový rozpočet. Musíte se odlišit jinak a získat na svou stranu zákazníky jiným způsobem. Dělat věci stejně jako dřív je určitě jednodušší - ale musíte dokázat přežít. Například řetězec knihkupectví 8. Dalton patřící Barnes & Noble s více než 40letou historií a osmi sty obchody po celých Státech zavřel v lednu 2010 poslední obchod. Proč? Příliš pozdě začal využívat moderní prostředky v marketingu. Je to jako být člověk, který přestane kouřit, až když mu diagnostikují rakovinu plic.

Princip vděčnosti naplno využívá možnosti, které mu poskytují sociální sítě a potřeba lidí komunikovat s jinými lidmi. „Fakt, že zákazníci jsou ochotni se s vámi bavit - nejen si stěžovat nebo chválit, ale hlavně začít dialog, svěřit se s názory a poskytnout zpětnou vazbu - je přece skvělý!" říká Gary. „Společnosti, které se dnes pokoušejí využívat sociální média a nedaří se jim to, to prostě neumí. To že neumíte driblovat a netrefíte koš, ještě neznamená, že basketbal je špatná hra."

Pokud jste již se sociálními médii experimentovali a nefungovalo to, má to dvě možné příčiny: váš produkt skutečně nestojí za nic, nebo jste to dělali špatně.

30 similar products in the same category: