Autoři

Akční nabídka

Prohlédnuté zboží

Princip vděčnosti v byznysu (VAYNERCHUCK, Gary)

09244E

použité

3 ks

Gary Vaynerchuk, autor knihy Prinpic vděčnosti v byznysu (v originále The Thank You Ekonomy), rozhodné není pouhým teoretikem, který nikdy neměl možnost využít své rady v praxi. Naopak! Gary sám pozvedl maloobchod svého otce na mnohamilionovou společnost, a to především díky aplikaci principu vděčnosti.

Více informací

Skladem

120 Kč

Podrobnosti

Hmotnost312 g
ISBN978-80-7413-167-7
Jazykčesky
Kontrola úplnosti knihykniha je kompletní, nechybí žádná stránka
Místo vydáníBrno
Počet stran216
Rok vydání2011
Stavdrobné oděrky na deskách, mohou být malinko zaoblené růžky desek vlivem skladování, jinak výborný stav
Vazbabrožovaná (měkké desky)
Vydání1. vydání
VydavatelZoner Press

Popis

Gary Vaynerchuk, autor knihy Prinpic vděčnosti v byznysu (v originále The Thank You Ekonomy), rozhodné není pouhým teoretikem, který nikdy neměl možnost využít své rady v praxi. Naopak! Gary sám pozvedl maloobchod svého otce na mnohamilionovou společnost, a to především díky aplikaci principu vděčnosti.

Gary vám ukáže, že investování části prostředků z nákladů na marketing do oblasti sociálních médií - Facebook, Twitter apod. - může být výhodnější než neustálé vyvolávání "Nakupujte u nás!" v televizi, rádiu, tisku nebo na billboardech. Nemůžete do nekonečna snižovat cenu, nemůžete stále zvyšovat kvalitu vašeho produktu či služby, ani nemůžete neomezeně napínat svůj marketingový rozpočet. Musíte se odlišit jinak a získat na svou stranu zákazníky jiným způsobem. Dělat věci stejně jako dřív je určitě jednodušší - ale musíte dokázat přežít. Například řetězec knihkupectví 8. Dalton patřící Barnes & Noble s více než 40letou historií a osmi sty obchody po celých Státech zavřel v lednu 2010 poslední obchod. Proč? Příliš pozdě začal využívat moderní prostředky v marketingu. Je to jako být člověk, který přestane kouřit, až když mu diagnostikují rakovinu plic.

Princip vděčnosti naplno využívá možnosti, které mu poskytují sociální sítě a potřeba lidí komunikovat s jinými lidmi. „Fakt, že zákazníci jsou ochotni se s vámi bavit - nejen si stěžovat nebo chválit, ale hlavně začít dialog, svěřit se s názory a poskytnout zpětnou vazbu - je přece skvělý!" říká Gary. „Společnosti, které se dnes pokoušejí využívat sociální média a nedaří se jim to, to prostě neumí. To že neumíte driblovat a netrefíte koš, ještě neznamená, že basketbal je špatná hra."

Pokud jste již se sociálními médii experimentovali a nefungovalo to, má to dvě možné příčiny: váš produkt skutečně nestojí za nic, nebo jste to dělali špatně.

30 Dalších titulů ve stejné kategorii:

Naše recenze z nákupního portálu Logo Heureky

AvatarJan T.
16.09.2024
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Velmi peclive zabalena zasilka :-)
AvatarMartina F.
23.08.2024
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Jsem spokojena
AvatarJiří R.
21.03.2024
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Rychlé dodání, perfektně zabalené zboží. Děkuji.
AvatarMartina H.
14.09.2023
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Všechno v pořádku, doporučuji!
AvatarSimona O.
17.06.2023
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Rychlost, serióznost, vše v pořádku
AvatarPavel B.
15.06.2023
5.005.005.005.005.00
Výhody:
rychlost expedice zásilky velmi kvalitně zabalené zboží široký sortiment