Sborník antarktických výprav I....
Prohlédnuté zboží
Gary Vaynerchuk, autor knihy Prinpic...
09244E
použité
3 ks ks
Gary Vaynerchuk, autor knihy Prinpic vděčnosti v byznysu (v originále The Thank You Ekonomy), rozhodné není pouhým teoretikem, který nikdy neměl možnost využít své rady v praxi. Naopak! Gary sám pozvedl maloobchod svého otce na mnohamilionovou společnost, a to především díky aplikaci principu vděčnosti.
Skladem
Upozornění: Poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Hmotnost | 312 g |
ISBN | 978-80-7413-167-7 |
Jazyk | česky |
Kontrola úplnosti knihy | kniha je kompletní, nechybí žádná stránka |
Místo vydání | Brno |
Počet stran | 216 |
Rok vydání | 2011 |
Stav | drobné oděrky na deskách, mohou být malinko zaoblené růžky desek vlivem skladování, jinak výborný stav |
Vazba | brožovaná (měkké desky) |
Vydání | 1. vydání |
Vydavatel | Zoner Press |
Gary Vaynerchuk, autor knihy Prinpic vděčnosti v byznysu (v originále The Thank You Ekonomy), rozhodné není pouhým teoretikem, který nikdy neměl možnost využít své rady v praxi. Naopak! Gary sám pozvedl maloobchod svého otce na mnohamilionovou společnost, a to především díky aplikaci principu vděčnosti.
Gary vám ukáže, že investování části prostředků z nákladů na marketing do oblasti sociálních médií - Facebook, Twitter apod. - může být výhodnější než neustálé vyvolávání "Nakupujte u nás!" v televizi, rádiu, tisku nebo na billboardech. Nemůžete do nekonečna snižovat cenu, nemůžete stále zvyšovat kvalitu vašeho produktu či služby, ani nemůžete neomezeně napínat svůj marketingový rozpočet. Musíte se odlišit jinak a získat na svou stranu zákazníky jiným způsobem. Dělat věci stejně jako dřív je určitě jednodušší - ale musíte dokázat přežít. Například řetězec knihkupectví 8. Dalton patřící Barnes & Noble s více než 40letou historií a osmi sty obchody po celých Státech zavřel v lednu 2010 poslední obchod. Proč? Příliš pozdě začal využívat moderní prostředky v marketingu. Je to jako být člověk, který přestane kouřit, až když mu diagnostikují rakovinu plic.
Princip vděčnosti naplno využívá možnosti, které mu poskytují sociální sítě a potřeba lidí komunikovat s jinými lidmi. „Fakt, že zákazníci jsou ochotni se s vámi bavit - nejen si stěžovat nebo chválit, ale hlavně začít dialog, svěřit se s názory a poskytnout zpětnou vazbu - je přece skvělý!" říká Gary. „Společnosti, které se dnes pokoušejí využívat sociální média a nedaří se jim to, to prostě neumí. To že neumíte driblovat a netrefíte koš, ještě neznamená, že basketbal je špatná hra."
Pokud jste již se sociálními médii experimentovali a nefungovalo to, má to dvě možné příčiny: váš produkt skutečně nestojí za nic, nebo jste to dělali špatně.
60 Kč
200 Kč
80 Kč
55 Kč
Prodáno
600 Kč
50 Kč
40 Kč
48 Kč -20% 60 Kč
70 Kč
60 Kč
Prodáno
150 Kč
90 Kč
35 Kč
190 Kč
Prodáno
20 Kč
150 Kč
90 Kč
80 Kč
Prodáno
45 Kč
100 Kč
125 Kč
120 Kč
Prodáno
180 Kč
50 Kč
320 Kč
320 Kč
35 Kč
35 Kč
50 Kč
40 Kč
Naše recenze z nákupního portálu