Sborník antarktických výprav I....
Prohlédnuté zboží
Projekty uvedené v této publikaci se...
01321C
použité
0 ks ks
Projekty uvedené v této publikaci se mohou stát inspirací pro práci na prvním stupni ZŠ, v centrech tvořivé dramatiky či pro animační práci muzeí a galerií. Obsahují navíc metodické poznámky i komentáře didaktického a dramaturgického charakteru.
Prodáno
Upozornění: Poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Hmotnost | 311 g |
ISBN | 978-80-262-0374-2 |
Jazyk | česky |
Kontrola úplnosti knihy | kniha je kompletní, nechybí žádná stránka |
Místo vydání | Praha |
Počet stran | 192 |
Rok vydání | 2013 |
Stav | pěkně zachovalá |
Vazba | brožovaná (měkké desky) |
Vydání | 1. vydání |
Vydavatel | Portál |
Doc. Eva Machková založila katedru výchovné dramatiky na DAMU; vyučuje didaktiku, teorii a historii dramatické výchovy. O dramatické výchově publikuje přes 30 let. Je autorkou knih Úvod do studia dramatické výchovy, Jak se učí dramatická výchova, Tvořivá dramatika aj. V Portále vyšel její editorský počin Projekty dramatické výchovy pro středoškoláky.
Látky pro dramatiku lze hledat kdekoli - v dětské literatuře současné i starší, v pohádkách a pověstech, ve středověké literatuře, v historii a dalších společenských vědách, v životě kolem nás. Zvolená látka musí mít především vazbu na dnešní, aktuální život dětí, které se jí mají zabývat. Tedy ani „co bavilo nás, když jsme byli malí", ani „co budou potřebovat, až vyrostou", nebo „co já dospělý znalý literatury považuji za hodnotu", ale v první řadě dětské „tady a teď". Přitom nejefektivnější je práce s tématy všelidskými a „věčnými", jako kamarádství a přátelství, jak vzniká a jak funguje a co to doopravdy je; co je to odpovědnost vůči druhým a tolerance k jejich zvláštnostem; co je čas, jak je podle něj uspořádán náš život, jak s ním nakládat a co to znamená „mít čas na druhé" apod.
Další podmínkou je, aby text či látka obsahovaly podmínky k realizaci dramatickými prostředky, tj. aby jejich základem byl vztah mezi lidmi, situace, v níž se člověk ocitá, problém k řešení, překážka či konflikt k překonání, jinak řečeno, aby základem byla role a jednání, bohatý a pestrý děj.
Takovou inspirací pro práci na prvním stupni ZŠ, v centrech tvořivé dramatiky či pro animační práci muzeí a galerií mohou být projekty uvedené v publikaci, které obsahují metodické poznámky i komentáře didaktického a dramaturgického charakteru.
195 Kč
60 Kč
130 Kč
170 Kč
100 Kč
480 Kč
Prodáno
150 Kč
60 Kč
130 Kč
65 Kč
50 Kč
100 Kč
200 Kč
170 Kč
160 Kč
280 Kč
115 Kč
Prodáno
100 Kč
Prodáno
200 Kč
120 Kč
120 Kč
200 Kč
120 Kč
150 Kč
Naše recenze z nákupního portálu