Naše recenze z nákupního portálu Logo Heureky

Výhody:
rychlost expedice zásilky velmi kvalitně zabalené zboží široký sortiment

Uloupená láska (CARTLAND, Barbara)

09591A

použité

2 ks

Hlavními hrdiny jsou krásná Delora a kapitán Conrad. Deloru chce její bratranec provdat za zhýralého starce, aby získal rodinné jmění. Conrad právě zvítězil v několika bitvách proti Napoleonovi a vyráží na moře. Cesty dvou lidí se hrou osudu spojí, a když se Conrad těžce zraní, Delora mu zachrání život, sama ale při tom ztratí srdce. Ani kapitánovi není dívka lhostejná, jenže svatba se blíží...

Více informací

Skladem

55 Kč

Podrobnosti

Hmotnost215 g
ISBN80-7214-273-9
Jazykčesky
Kontrola úplnosti knihykniha je kompletní, nechybí žádná stránka
Místo vydáníPraha
Počet stran170
PoznámkaKniha vyřazena z knihovního fondu (obsahuje evidenční čísla, polepy, stopy po polepech a razítka knihovny)
PřekladJana Nováková
Rok vydání2000
Stavpolehlá vazba, oděrky na přebalu, nažloutlé stránky, jinak zachovalá
V origináleLove at the Helm
Vazbavázaná (pevné desky)
Vydání1. vydání
VydavatelBaronet

Popis

Hlavní hrdinkou románu je krásná Delora. Fregatní kapitán Conrad Horn je čerstvým vítězem v několika námořních bitvách svedených s Napoleonovým válečným loďstvem. V Londýně má převzít novou moderní loď a odplout s ní do Středomoří. Vedení Admirality mu svěří dva důležité úkoly: Musí zamezit americkým korzárům, aby bránili britským lodím v plavbě, a dovézt do Antiguy nevěstu tamějšímu guvernérovi. Conrad zjistí, že krásná Delora je sestrou jeho vzdáleného batrance Denzila, který je proslulý ničema. A Denzil se nezapře ani tentokrát; chce provdat sestru za zhýralého starce, aby se dostal k jejímu věnu. Cestou napadnou loď korzáři a Conrad je těžce zraněn. Delora mu svou obětavostí zachrání život, nicméně přitom ztratí srdce. Ani kapitánovi není dívka lhostejná, ale Antigua se blíží...

Autor

CARTLAND, Barbara CARTLAND, Barbara

Anglická spisovatelka Barbara Cartland (1901-2000) se ocitla na výsluní již tím, že se vůbec narodila. Uměla si totiž vybrat: od kolébky byla příslušnicí proslulé aristokratické rodiny, jedné z nejstarších a nejváženějších ve Velké Británii. Půvabné, talentované dívce to ovšem nestačilo a nespokojila se ani s tím, že na sebe upoutala pozornost okamžitě po vstupu do společnosti. Barbara Cartland se rozhodla, že se stane proslulou a slavnou na poli, na němž její věhlasní předkové slávu nedobývali - a to na poli literárním. Překvapivý a odvážný záměr se jí podařilo uskutečnit dokonale. Její napínavé milostné příběhy si postupně získaly srdce čtenářů nejen na britských ostrovech, ale doslova po celém světě. Pod jejím perem totiž vznikaly úžasné příběhy plné lásky, odehrávající se ve starobylých romantických sídlech anglické šlechty. Barbara Cartland se dostala dokonce na stránky Guinnessovy knihy rekordů, a to jako spisovatelka nejprodávanější - čili nejčtenější, ale i nejpilnější. Jejích knih se prodalo přes 600 milionů výtisků. Se vzrůstajícím autorčiným věhlasem na sebe nenechala čekat ani filmová zpracování jejích nejoblíbenějších románů, která dosáhla nemenší popularity. Několik z těchto filmových zpracování už úspěšně odvysílala televize Prima. Je obdivuhodné, že si při veškerém pracovním vytížení ještě dokázala najít čas na charitativní činnost. V roce 1991 jí královna Alžběta II. propůjčila titul The Dame of the Order of the British Empire. Barbara Cartland se v mnohém podobala svým hrdinkám - byla to dokonalá dáma oslňující společnost a pohybující se v nejvyšších aristokratických kruzích, věrná manželka i milující matka. Žena, která dokázala jít za svým cílem, aniž by porušila své pevné morální zásady, a která dokázala docenit to nejcennější, co jí život nabídl - lásku.

(Zdroj textu: přebal knihy "Nádherná svatba", 2002, Baronet, Praha. Zdroj foto: přebal knihy "Láska na vlnách", 2007, Baronet, Praha.)

30 Dalších titulů ve stejné kategorii:

AvatarJan T.