Naše recenze z nákupního portálu

Výhody:
Zajimavá netradiční kniha, která nebyla jinde k dostání

Vánoční příběhy (DEVERAUX - MCNAGHT - BARNETT - LAMB)

09250

použité

1 ks

Knížka Vánoční příběhy přináší čtyři čtivé novely populárních amerických spisovatelek: Judith McNaught, Jill Barnett, Arnette Lamb a především oblíbené Jude Deveraux. Příběhy z různých dob a koutů světa spojuje romantické kouzlo vánočních svátků, v jejichž čase se všechny odehrávají.

Více informací

Skladem

90 Kč

Podrobnosti

Hmotnost322 g
ISBN80-7214-155-4
Jazykčesky
Kontrola úplnosti knihykniha je kompletní, nechybí žádná stránka
Místo vydáníPraha
Počet stran350
Rok vydání1998
Stavna okraji výrazněji odřené desky, mírně zašpiněné ořezy, zažloutlé listy, jinak zachovalé
Vazbavázaná (pevné desky)
Vydání1. vydání
VydavatelBaronet

Popis

Jude Deveraux českým čtenářům a zejména čtenářkám doopravdy učarovala. Nejlépe o tom svědčí skutečnost, že její poslední román Ohnivé dvojče, který nakladatelství Baronet vydalo letos na podzim, je již její jedenadvacátá knížka vycházející v českém překladu. Novela Vyměněné srdce, zařazená do výboru Vánoční příběhy, vypráví příběh velice talentovaného chlapce Eliho, pocházejícího z prosté rodiny, a jeho matky Mirandy, která je zaměstnaná jako ošetřovatelka. Jejich lidsky laskavý svět se střetá s chladným, obchodním světem milionáře Franka Taggerta, majitele obrovské firmy. Krátký vztah, který Miranda s Frankem prožije, proto přirozeně podléhá zkáze. Všechno se však rázem změní, když se Frank náhle objeví na Štědrý večer na prahu domu na koni jako princ z pohádky.

Málokterý autor vstoupí mezi hvězdy bestsellerového nebe tak oslnivým způsobem, jakým se to podařilo spisovatelce Judith McNaught. Nakladatelství Baronet vydalo s úspěchem již tři její romány Whitney, moje láska, S tebou až navěky a Dvojí láska. Hrdinkou její novely Zázraky je mladá půvabná Juliana, která touží po tom, aby se prosadila a stala se spisovatelkou. Aby unikla omezující mateřské péči a mohla žít samostatně v Londýně, požádá pověstného lva salonů Nieholase DuVille, aby ji skandálně svedl. Nicholas krásné dívce rád vyhoví, ale tentokrát se přepočítá -proti spalujícímu citu je náhle bezmocný.

Třetí z autorek Jill Barnett je jméno našim čtenářům dosud neznámé, ačkoli spisovatelka má za sebou již mnoho úspěchů včetně literárních cen. Narodila se v Kalifornii, kde v současné době žije poblíž San Franciska s manželem a dcerou. Její novela Daniel a anděl je dojemný alegorický příběh krásné, andělské Lilian a bezcitného podnikatele Daniela, který nachází své srdce, aby je dívce daroval.

Arnette Lamb je rovněž úspěšnou autorkou romantických a historických příběhu. Narodila se na jihu Spojených států v texaském Houstonu, kde žije dodnes. Slyš! Toť herold! je historický romantický příběh situovaný do neklidné doby sjednocování Skotska. Neohrožený bojovník Randolph Mcqueen se vsadí o svou loď, že získá lásku krásné lady Elizabeth. Brzy pozná, že tentokrát možná přecenil své síly, avšak díky své i Elizabethině statečností mladý pár nakonec šťastně dospěje k cíli.

30 Dalších titulů ve stejné kategorii: