Autoři

Prohlédnuté zboží

Naše recenze z nákupního portálu

AvatarLenka P.
08.02.2022
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlé odeslání Výborně zabaleno Zajímavé knihy
Slabiny:
Slabší popis knih
Celkový názor:
Doporučuji, rychlost, komunikace, super zabalené.
AvatarJiří K.
24.01.2022
4.504.504.504.504.50
Celkový názor:
Knihy v dobrém stavu, pěkně zabaleno a také vstřícná komunikace.
AvatarJosef K.
27.12.2021
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Skvělá komunikace s obchodem a velmi rychlé doručení zboží,takže POCHVALA
AvatarZdeněk H.
21.11.2021
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Rychlé dodání zboží, vše OK
AvatarAnastázie S.
27.10.2021
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Zajimavá netradiční kniha, která nebyla jinde k dostání

Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků (LOJOVÁ - VLČKOVÁ)

00636B

použité

1 ks

Publikace shrnuje odborné poznatky s důrazem na jejich praktickou aplikaci ve vyučování a učení se cizím jazykům. Je určena především pro lingvodidaktiky a učitele cizích jazyků, studujícím přináší podněty pro rozvíjení cizojazyčných komunikačních dovedností.

Více informací

Skladem

150 Kč

Podrobnosti

Hmotnost234 g
ISBN978-80-7367-876-0
Jazykčesky
Kontrola úplnosti knihykniha je kompletní, nechybí žádná stránka
Místo vydáníPraha
Počet stran232
PoznámkaKniha vyřazena z knihovního fondu (obsahuje evidenční čísla, polepy, stopy po polepech a razítka knihovny)
Rok vydání2011
Stavvelmi dobrý stav, nečtená
Vazbabrožovaná (měkké desky)
Vydání1. vydání
VydavatelPortál

Popis

V současnosti vystupují naléhavě do popředí požadavky na kvalitní výuku cizích jazyků. Ve většině případů je výuka efektivní, když se člověk může učit způsobem odpovídajícím jeho vlastním učebním stylům a když si sám dokáže vytvářet vhodné strategie učení. Znalost individuálních charakteristik a schopnost přizpůsobovat jim podmínky učení je základním východiskem pro učitele i žáka, pro rozvoj autonomie učícího se. Publikace shrnuje odborné poznatky s důrazem na jejich praktickou aplikaci ve vyučování a učení se cizím jazykům. Je určena především pro lingvodidaktiky a učitele cizích jazyků, studujícím přináší podněty pro rozvíjení cizojazyčných komunikačních dovedností.

Doc. PhDr. Gabriela Lojová, PhD., pracuje na Pedagogické fakultě Univerzity Komenského v Bratislavě jako vedoucí katedry anglického jazyka a literatury. Ve své pedagogické a vědecko-výzkumné činnosti se věnuje psychologii učení i vyučování cizích jazyků a aplikované psycholingvistice. V její rozsáhlé publikační činnosti převládají práce zaměřené na humanizaci vyučování cizích jazyků, respektování osobnosti a potřeb studenta a hledání možností pro zefektivňování učení se jazykům, např. monografie Teória a prax vyučovania gramatiky cudzích jazykov (2000, 2011) a Individuálne osobitosti pri učení sa cudzích jazykov I (2005).

Doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., působí v Institutu výzkumu školního vzdělávání Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Zabývá se pedagogickým výzkumem a jeho metodologií, zejména výzkumem strategií učení se cizímu jazyku. K tématu strategií zpracovala četné studie a dvě výzkumné monografie: Strategie učení cizímu jazyku. Výsledky výzkumu v používání strategií a jejich efektivity na gymnáziích (2007), Žákovské strategie učení cizímu jazyku ve všeobecném vzdělávání - průřezový výzkum (2010).

30 Dalších titulů ve stejné kategorii: