Autoři

Didaktické základy metod výuky (LERNER, I. J.)

Zdrojem problematiky v předložené publikaci je jednak praxe výuky vyžadující zdokonalení metod, jednak stav vědeckého řešení problému. V této monografii byl uskutečněn pokus o systémově komplexní výuku, ve kterém byly z jednotných pedagogických pozic vzaty v úvahu i další stránky výuky - cílová, obsahová, gnoseologická, psychologická, logická a procesuální. 

Více informací

04003

Dostupnost: Skladem

1 ks skladem

50 Kč

Zdrojem problematiky v předložené publikaci je jednak praxe výuky vyžadující zdokonalení metod, jednak stav vědeckého řešení problému. V této monografii byl uskutečněn pokus o systémově komplexní výuku, ve kterém byly z jednotných pedagogických pozic vzaty v úvahu i další stránky výuky - cílová, obsahová, gnoseologická, psychologická, logická a procesuální. To znamená, že výuka byla zkoumána jako pedagogický jev, tj. jako činnost pedagoga směřující k organizaci činnosti žáků, která vede k osvojení obsahu vzdělání na úrovni nutné pro další rozvoj společnosti. 


  • Grafická úprava: Michal Skalník (obálka)
  • Hmotnost: 273 g
  • Jazyk: česky
  • Kontrola úplnosti knihy: kniha je kompletní, nechybí žádná stránka
  • Místo vydání: Praha
  • Náklad: 3 000 výtisků
  • Počet stran: 168
  • Poznámka: Kniha vyřazena z knihovního fondu (obsahuje evidenční čísla, polepy, stopy po polepech a razítka knihovny)
  • Překlad: František Bacík, Jan Průcha, Eliška Walterová
  • Rok vydání: 1986
  • Stav: počínající rozvolnění vazby, jinak zachovalá
  • V originále: Didaktičeskije osnovy metodov obučenija
  • Vazba: vázaná (pevné desky)
  • Vydání: 1. vydání
  • Vydavatel: Státní pedagogické nakladatelství

Košík  

Žádné zboží

0 Kč Poštovné
0 Kč Celkem

Košík Objednat